Blom Kartan asiakastyytyväisyys on mitattu

30.09.2018

Blom Kartta teetti Moment Group Oy:lla asiakastyytyväisyysmittauksen syyskuussa 2018.

Mittauksessa haastateltiin puhelimitse noin vuoden sisällä päättyneiden asiakasprojektien yhteyshenkilöitä.

Kysymyksissä selvitettiin kokonaistyytyväisyyttä Blom Kartan toimintaan. Lisäksi kysyttiin tyytyväisyyttä myynti- ja projektihenkilöstön toimintaan sekä kehitystarpeita.

Tulokset olivat erinomaisia sillä yli 90% asiakkaista oli tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Blom Kartan palveluihin. lisäksi saimme muutamia hyviä kehitysehdotuksia.

Asiakastyytyväisyysmittauksen tulos on osoitus siitä, että sertifioitua ISO 9001:2015 laatujärjestelmäämme on sovellettu toimivalla tavalla ja koko henkilöstö on siihen sitoutunut.

Tästä erinomaisesta tuloksesta haluankin lausua erityiskiitokset koko Blom Kartan henkilöstölle.

Kiitokset myös asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme jotka ovat tehneet tämän mahdolliseksi.

Toivon että voimme palvella teitä kaikkia laadukkaasti myös tulevaisuudessa.

 

Blom Kartan puolesta,

Peter Mero